ماهنامه نگاه نو دانش، از بهمن ماه 1392 زیر نظر واحد فرهنگی و دانشجویی مرکز 31 منتشر می گردد. این نشریه شامل مقالات و مطالب پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و ... بوده و با همکاری انجمــــن های علمی، مدیران گروه ها، اساتید و دانشجویان به صورت ماهنامه منتشر می گردد.
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 11 / ویژه نامه عکاسی
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 12 / ویژه نامه گردشگری
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 13 / ویژه نامه روابط عمومی
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 14 / ویژه نامه امور فرهنگی
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 15 / ویژه نامه مدیریت و کارآفرینی
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 16 / ویژه نامه اسناد و مدارک
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 17 / ویژه نامه معرفی آثار دانشجویان انجمن علمی هنرهای تجسمی - عکاسی ورودی بهمن 94
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 18
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 19
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 20
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 21
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 22
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 23 / ویژه نامه کارآفرینی و تجاری سازی فرهنگ و هنر
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 24
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 25
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 26
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 27
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 28
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 29
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 30
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 31
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 32
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 33
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 34
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 35
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 36
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 37
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 38
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 39
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 40
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 41
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 42
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 43
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 44
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 45
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 46
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 47
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 48
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 49
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 50
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 51
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 52
ماهنامه نگاه نو دانش شماره 53
انتشار فصلنامه تخصصی "کارآفرینی فرهنگی" :
این مرکز موفق شده تا از هیئت نظارت بر مطبوعات کشور پروانه انتشار فصلنامه علمی «کارآفرینی فرهنگی» را دریافت کند. این فصلنامه می تواند زمینه تعامل دانشجویان و مدرسان ارجمند را با انجمن های علمی و فرهنگی این حوزه و نیز با سایر صاحبنظران و خبرگان حوزه فرهنگ و هنر فراهم کند. امید است با انتشار مقالات علمی، پژوهشی و مطالعاتی در این فصلنامه بتوانیم بخشی از تلاش های محققان و پژوهشگران این حوزه مهم و میان رشته ای را برای استفاده علاقمندان منعکس کنیم. هیئت تحریریه فصلنامه علمی کارآفرینی فرهنگی از استادان ارجمند، دانشجویان گرامی و همه محققان و پژوهشگران عرصه فرهنگ و هنر دعوت میکند در ارائه هر چه بهتر این نشریه همراه ما باشند.
شماره نخست فصلنامه علمی کارآفرینی فرهنگی
شماره دوم فصلنامه علمی کارآفرینی فرهنگی
لورم ایپسوم یا طرحنما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.
معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.