معرفی مرکز

مرکز آموزش علمی - کاربردی فرهنگ و هنر 31 تهران از سال 1381 در راستای رسالت آموزشهای عالی مهارتی که همانا حرکت همسو با سیاست های نظام آموزش عالی کشور ، آگاه سازی اقشار مختلف مردم، توجه به نیاز مخاطبان مشاغل مختلف، تربیت تکنسین و کارشناسان زبده دولتی و غیر دولتی است و نیز بر اساس اصل 44 قانون اساسی، در زیر مجموعه موسسه فرهنگی و هنری پارس آذرنگ تشکیل و در همان سال با پذیرش دانشجو در دو رشته کاردانی علمی-کاربردی روابط عمومی و کاردانی علمی-کاربردی امورفرهنگی آغاز به فعالیت نمود. این مرکز از نظر ساختار سازمانی از بخش های حوزه ریاست، روابط عمومی، معاونت آموزشی، مدیریت امورآموزشی، مدیریت فرهنگی و دانشجویی، مدیریت پژوهش و فناوری، اداره خدمات آموزشی و امور فارغ التحصیلان، اداره برنامه ریزی درسی و امور مدرسان، اداره اطلاع رسانی و کتابخانه، اداره امور مالی، حراست، اداره پشتیبانی شبکه وفنآوری اطلاعات تشکیل شده است. همچنین در این مرکز با عنایت به رشته های کاردانی و کارشناسی، گروه های آموزشی: مدیریت فرهنگی، علوم تربیتی، علوم ارتباطات اجتماعی، مدیریت کارآفرینی وکسب وکار، مدیریت اسناد و مدارک، هنرهای تجسمی و زبان انگلیسی درحال فعالیت می باشند.

      در مرکز آموزش علمی-کاربردی فرهنگ وهنر31 تهران، با مشارکت مدرسان متخصص، خبره و باتجربه  تدریس بالا، تعداد 30 عنوان کتاب در قطع وزیری و بر اساس سرفصل های مصوب شورای برنامـه ریزی آموزشی و درسی علمی - کاربردی کشور تالیف و به چاپ رسیده است. همچنین تا کنون 4 برنامه درسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته با عناوین تکنولوژی آموزش های فرهنگی و هنری، مدیریت اسناد و مدارک، آموزش بزرگسالان و مترجمی خبر انگلیسی درکارگروههای برنامه ریزی درسی، تدوین و در شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی کشور به تصویب رسیده که هم اکنون در مراکز آموزش علمی-کاربردی کشور در حال اجرا می باشند. این مجموعه همچنین تعداد زیادی از برنامه ها و سرفصل های درسی را مورد بازنگری قرار داده است. در این رابطه تعدادی از اساتید این مرکز عضو گروه برنامه ریزی فرهنگ وهنرسازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی-کاربردی بوده اند.

    نشریه نگاه نو دانش از بهمن ماه 1392 با همکاری دانشجویان و انجمن های علمی دانشجویی بصورت ماهنامه منتشر می شود، همچنین با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در سال 98 و با هدف پرداختن به مباحث و مقوله های تجاری سازی یافته های علمی و نیز ایجاد دیدگاه و رویکرد اقتصاد دانش محور در جامعه هدف نظام علمی-کاربردی، فصلنامه علمی کارآفرینی فرهنگی  با درج مقالات پژوهشی و تحلیلی  به چاپ می رسد. شماره نخست این فصلنامه  با درج شش مقاله علمی در حوزه تجاری سازی مقوله های فرهنگی و هنری در زمستان 98 به چاپ رسید. هم اکنون شماره دوم این فصلنامه  زیر چاپ می باشد. هر دو نشریه این مرکز  علاوه بر چاپ، بصورت E-Book در پورتال مرکز نیز بارگذاری می شوند. فصلنامه کارآفرینی فرهنگی در مرحله اخذ مجوز علمی-پژوهشی از وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری است.

     این مرکز همچنین تلاش نموده با بهره گیری از امکانات و فنآوری های نوین آموزشی به غنای دوره ها و آموخته های دانشجویان کمک نماید به همین خاطر هم اکنون مرکز دارای 4 کارگاه هنرهای تجسمی طراحی و عکاسی، لابراتوار زبان های خارجی، کارگاه و سایت کامپیوتری، کارگاه تراش سنگ های قیمتی، دستگاههای ویدئو پروژکتور و چند رسانه ای های آموزشی است . مرکز همچنین دارای سالن اجتماعات، کتابخانه ای با  8000 عنوان کتاب، کلاس های آموزشی مجهز، ، سالن مطالعه، نمازخانه برادران و خواهران، بوفه و سلف سرویس، انتشارات و نیزحدود 500 متر فضای سبز و مشجر می باشد.

مقالات
پرتال کتابخانه دیجیتال دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری

پرتال کتابخانه دیجیتال دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری

به استحضار میرساند با توجه به راه اندازی پورتال کتابخانه دیجیتال دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری توسط وزیر محترم کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، ...
نظرات کاربران
ارسال نظر

توضیحاتی درباره شرکت ما

لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.