معرفی کارآفرینان برتر مرکز 31

«کارآفرینی به فرآیند خلق ارزش جدید (مادی یا معنوی) از طریق تلاش های متعهدانه و با در نظر گرفتن ریسک های ناشی از آن اطلاق می گردد. به اعتقاد یوزف شومپیتر (1934) فرآیند کارآفرینی «تخریب خلاق» است و پیتر دراکر، پدر علم مدیریت، کارآفرین را کسی می داند که فعالیتی را با سرمایه اقتصادی خودش شروع می کند، ارزش ها را تغییر می دهد و در محیط اطراف خود تحول ایجاد می کد و به سمت بهتر شدن می برد.»
انجمن علمی کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر 31 تهران از سال 1391 فعالیت خود را آغاز نموده و حمایت های معنوی و مادی بسیاری از طرح های دانشجویان داشته است که از نمونه های بارز این فعالیت های کارآفرینانه می توان به موفقیت های چشم گیر آقای علیرضا صدری در زمینه گوهرشناسی و حضور ایشان در نمایشگاه های فن بازار و پژوهش و کسب نشان الماس ( در بخش اختراع و نوآوری ) در سطح کشور؛ و همچنین انتخاب آقای فرزین فرهامی منش به عنوان دانشجوی برتر شایسته تقدیر کشوری در بخش کارآفرینی اشاره داشت.
از سال 1396 دفتر کارآفرینی مرکز 31 مستقل از انجمن علمی کارآفرینی فعالیت خود را حرفه ای تر آغاز نموده و با حمایت های ریاست مرکز و اساتید مشاور این دفتر، آمادگی خود را برای حمایت از ایده های خلاقانه دانشجویان اعلام کرده است.
لذا بر آن شدیم تا در این شماره که در قالب «ویژه نامه کارآفرینی» به چاپ رسیده، به سراغ آقای فرزین فرهامی منش، یکی از کارآفرینان موفق مرکز 31 رفته و مصاحبه ای دوستانه برای شما عزیزان داشته باشیم.

 

پرتال کتابخانه دیجیتال دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری

پرتال کتابخانه دیجیتال دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری

به استحضار میرساند با توجه به راه اندازی پورتال کتابخانه دیجیتال دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری توسط وزیر محترم کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، ...
نظرات کاربران
ارسال نظر

توضیحاتی درباره شرکت ما

لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.