کانون های فرهنگی و هنری

کانون های فرهنگی و هنری :

باستحضار دانشجویان گرامی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر 31 تهران می رساند کانون های فرهنگی، مذهبی و هنری زیر نظر مدیریت فرهنگی و پژوهشی مرکز، با هدف رشد و شکوفایی خلاقیت، ایجاد فضای هم اندیشی و همکاری، استفاده از ایده و نظرات دانشجویان در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و آموزشی دانشگاه، انجام فعالیت های گروهی و همچنین بالا بردن روحیه نشاط و تندرستی و ... از آبان ماه 1391 فعالیت های خود را آغاز نموده است. لذا از علاقمندان جهت عضویت در این کانون ها دعوت بعمل می آید با مراجعه به مدیریت فرهنگی و پژوهش فرم عضویت در کانون را پر کرده و پس از آن در جلسات ماهانه کانون مورد نظر حضور یابند.

( دبیران کانون ها در اسرع وقت معرفی می گردند.)

کانون مذهبی مرکز 31 :

کانون قرآن و نهج البلاغه

کانون های فرهنگی و هنری مرکز 31 :

1. اتاق فکر خلاق مرکز

2. کانون هنرهای تجسمی

3. کانون عکاسی

4. کانون موسیقی

5. کانون کارآفرینی

کانون های ورزشی مرکز 31 :

1. کانون دارت

2. کانون پینگ پنگ

3. کانون ورزش های رزمی

4. کانون شطرنج

فعالیت کانون های فرهنگی :

1. جذب حداکثری دانشجویان جهت عضویت در این کانون ها

2. برپایی دوره و گردهمایی با اعضا

3. برگزاری مسابقات و جشنواره ها

4. بالابردن روحیه انجام فعالیت های گروهی

5. برگزاری جلسات هم اندیشی

6. پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی مرکز با استفاده از خلاقیت دانشجویان

فعالیت کانون های ورزشی :

1. بالابردن روحیه نشاط و تندرستی دانشجویان

2. برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی

3. بالابردن روحیه انجام فعالیت های گروهی

** شایان ذکر است مدیریت فرهنگی و پژوهشی مرکز 31 از ایده ها و پیشنهادات سازنده و کاربردی دانشجویان گرامی و اساتید ارجمند استقبال می کند.

نظرات کاربران
ارسال نظر

توضیحاتی درباره شرکت ما

لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.